Afdelingsbestyrelsen – Kontor – Referater – Dokumenter

Afdelingsbestyrelsen

Formand Randi Rædkjær a09fmd@aabnet.dk

Næstformand Mia Falck a0902@aabnet.dk

Inger Krohn a0903@aabnet.dk

Mia Falck a0904@aabnet.dk

Anni Bjarøy a0905@aabnet.dk

Søs Simonsen a0906@aabnet.dk

Ali Abdullatif a0907@aabnet.dk

Ansvarsområder

Husk du bestemmer

Hver boligafdeling i AAB har en afdelingsbestyrelse til at varetage beboernes interesser.

Afdelingsbestyrelsen fører tilsyn med afdelingens vedligeholdelsestilstand og træffer beslutninger om afdelingens drift.
Arbejdet i afdelingsbestyrelserne er ulønnet.

Som beboer kan du gøre din indflydelse gældende på afdelingens økonomi og prioriteringer.
Det gør du ved at deltage i afdelingsmøder, hvor også afdelingsbestyrelsen vælges.

Afdelingsbestyrelsen er bindeled mellem beboeren og AAB´s administration.
Du kan altid henvende dig til din afdelingsbestyrelse med spørgsmål og ideer.

På afdelingsmødet tager afdelingens beboere beslutninger om blandt andet:

Afdelingens budget og huslejestørrelse, regler for husorden, prioritering af vedligeholdelses-, forbedrings- og fornyelsesarbejde.

Kontakt:

Bestyrelsen
kontor​

Martin Vahls Vej 16. st. tv.
8000 Aarhus C

Send en E-mail​

a09fmd@aabnet.dk

Kontor åbningstid​

Den første mandag i måneden kl 18.00